איך לבחור את הטיול המושלם?

כל עולם התיירות במקום אחד ! 

 

עד כמה שהיא קטנה ויש שיגידו גם קטנטנה, ארצנו יודעת להציע לא מעט נופים שונים ומגוונים. אזור המרכז הוא מישורי, עירוני וסואן ומציע טיולים אורבניים מגוונים. מספיק שניסע כארבעים עד חמישים דקות מזרחה כדי שנגיע עומק אל תוך הרי ירושלים המוריקים, דרומה כדי שנתחיל להיחשף לנוף מדברי עם אופק שלא נגמר וצפונה כדי שנראה את הר הכרמל וכמוהו מגוון נופים מוריקים מדהימים.

איך לבחור את הטיול המושלם בארץ ?

לא מן הנמנע שעל אף גודלה הזעיר יחסית של ישראל, עדיין נמצא את עצמנו כמדי סוף שבוע, מתלבטים לאן כדאי לנסוע ולטייל הפעם. מצד אחד מתחשק לנו לשבור שגרה ולשטוף את העיניים בנוף לא מוכר, אך מצד שני לרוב הדבר יצריך מאיתנו לא מעט לוגיסטיקה ונסיעה ארוכה. אם גם אתם חובבי טיולים ומחפשים את היעד הבא, הטיפים הבאים יכולים להפוך כל סוף שבוע להרפתקה חדשה!

זה לא תמיד חייב להיות רחוק

כן זה נשמע קצת אבסורד שהיעד לטיול לא חייב להיות רחוק אבל אם רק נביט מה מסתתר לנו ממש מתחת לאף, אז הרי שנמצא מגוון רחב של יעדים נפלאים לטיול שרק מחכים להתגלות. אם אתם אוהבי טבע מושבעים ואין לכם את החשק או המשאבים להידרש לנסיעה ארוכה, אז הרי שמספיק שתחפשו אחר פרדס בקרבת מקום ותגלו כיצד הטבע בו פורח ובעיקר בעונת החורף והאביב.

אם אתם אוהבי טיולים עירוניים, אז מומלץ לחפש את אחר אטרקציות מחוץ לקופסה שיכולות להיות פיקנטיות ומרשימות לכל הדעות. כך לצורך הדוגמה, תל אביב וחיפה הן שתי ערים שמעוטרות בגרפיטי באזורים מסוימים. מדובר באטרקציה שמושכת תיירים מכל העולם וגם לכם יש את האפשרות ליהנות ממנה.

תנו לנסיעה להפוך לטיול עצמו

הנסיעה אל עבר היעד היא לא פעם החלק הכי מהנה בכל הטיול, אז למה שלא תנצלו אותה עד הסוף? במקום שתהמרו על היעד שאליו אתם נוסעים, פשוט הפכו את כל הנסיעה לטיול אחד גדול שבו אתם עוצרים בכל פנינת חמד שאתם מוצאים. לעתים החלקים המרשימים והיפים ביותר, הם אלו שטרם התגלו על ידי ההמון ויש בהם כדי לספק לנו שקט ושלווה, נוף עוצר נשימה ויום בלתי נשכח.

ראו את היופי שבכל יעד

לכל מקום יש את היופי שלו ועלינו לשמור תמיד על ראש פתוח. הגעתם לנוף מדברי אבל אתם יותר חובבי טבע מוריק? נסו עדיין למצוא את החן שבדבר שכן מדובר במרחבים בלתי נגמרים של צחיחות אך שעדיין משמרת בתוכה טבע חי ובועט. הגעתם לנוף עירוני אך אינכם מתחברים לדבר? הסתכלו עליו מתוך סצינה שוקקת שמאחדת בין מאות אלפי בני אדם בו זמנית עם דינמיות שלא מפסיקה לפעום. אם רק נראה את הדברים כך, הרי שכל מקום ולו הקרוב ביותר, הוא יעד מושלם לטיול.

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל התיירות של ישראל

פורטל התיירות של ישראל בא להביא לכם את כל החדשות , העידכונים והדברים הכי חשובים שיש לעולם התיירות להציע.
אצלנו באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים על ידי צוות כותבים עשיר ובעלי ניסיון רב בתחום התיירות.

המטרה שלנו היא להקל עליכם את הבחירה ולהפוך את החופשה שלכם למשולמת ביותר שהיא יכלה להיות.