צמחייה מלאכותית ללובי מלון לאווירה פורחת ומהנה

כל עולם התיירות במקום אחד ! 

צמחייה מלאכותית ללובי מלון לאווירה פורחת ומהנה

מכירים את זה שאתם מגיעים למלון או למקום הארחה ומחכים כבר להריח את הריח הזה שיש באוויר? הבושם הנעים הזה? אז זה רק אחד מכמה דברים שמאפיינים לובאים ומקומות אירוח. כאשר אורח מגיע למלון כלשהוא, הוא צריך להרגיש בבית. ממש ככה. כשקבלת הפנים נעימה וכיפית ככה כל זמן האירוח באותו מקום. יש עוד כל מיני פרמטרים שנמצאים בלובי, שאולי לא שמתם לב אליהם שהייתם שם אך בפעם הבאה שתהיו במלון כלשהוא תבינו טוב טוב על מה אנחנו מדברים. אחד מהאלמנטים שמוסיפים לאווירה הוא צמחייה מלאכותית. אם לא שמתם לב לזה כנראה שאתם צריכים משקפיים או משהו בסגנון.

למה בכל מקום תמצאו דווקא צמחייה מלאכותית ולא צמחיה רגילה?

לצמחייה מלאכותית יש כמה יתרונות משמעותיים ביחס לצמחייה רגילה. החברה שמספקת את הצמחייה מלאכותית הטובה ביותר היא Dira Deal אשר נותנת גם ייעוץ והכוונה בפריסה ועיצוב העציצים. אחד מן היתרונות הוא שאין צורך בהשקייה בכלל! הצורך היחידי הוא ניקיון של הצמחים פעם בחצי שנה או שנה, תלוי איפה העציץ מונח. אם לצורך העניין העציץ מונח בתוך לובי, סביר להניח שנצטרך לנקות אותו רק פעם בשנה ולרסס עליו עם ספריי נעים כל כמה חודשים לאווירה הנעימה. יתרון נוסף הוא שהוא לא מלכלך בכלל! אין חול או אדמה, יש רק כד גדול ויפה או אדנית קטנה ונחמדה, עציץ או פרח וכמה אבנים ליופי. היום רוב בתי העסק ובתי המלונות עברו לצמחיה מלאכותית כדי לא להתעסק בגינון ובהחלפה של צמחים אלא נטו בשיווק ובאירוח של האורחים במלון.

היום חווית האירוח והנופש צריכה להיות ברמה גבוהה מכיוון ויש כל כך הרבה מקומות אירוח שישמחו לארח אתכם ובגלל הסיבה הזאת, מלון צריך לספק את הצרכים, חוויה וחבילת האירוח הטובה והמשתלמת ביותר. כמובן מלון או מקום אירוח שצבר תאוצה ותפס שם חזק בשוק, תמיד יארח ברמה גבוהה כדי לא לאבד את הלקוחות, אך תמיד צריך לראות איפה אפשר לשפר ואיך תמיד נדאג שחווית הנופש תשמר בקרב הלקוחות שלנו. חלק מהחוויה זה איך המלון נראה, ברגע שנכנס, ננשום עמוק, נראה את היוקרה והיופי, קצת צמחים מלאכותיים וכבר 50% מהנופש יהיה לנו מושלם. בתור בני אדם ואנשים שמשלמים – נרצה את הטוב ביותר בעבור הכסף ששילמנו ולחוויה המדהימה שנחווה בנופש הקרוב. תצטרפו אלינו לחווית אירוח מושלמת, הכוללת את הנופש ברמה הגבוהה ביותר שתמצאו היום בתחום המלונאות והנופש.

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל התיירות של ישראל

פורטל התיירות של ישראל בא להביא לכם את כל החדשות , העידכונים והדברים הכי חשובים שיש לעולם התיירות להציע.
אצלנו באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים על ידי צוות כותבים עשיר ובעלי ניסיון רב בתחום התיירות.

המטרה שלנו היא להקל עליכם את הבחירה ולהפוך את החופשה שלכם למשולמת ביותר שהיא יכלה להיות.