איך לבחור מלון דירות בת"א?

כל עולם התיירות במקום אחד ! 

בתקופה האחרונה רבים מגלים את היתרונות הטמונים בנופש במלון דירות. חוויית אירוח מפנקת באווירה ביתית בלוקיישן אטרקטיבי, כך שמצד אחד מגיעים לדירה מאובזרת היטב שיש בה כל מה שדרוש לשהות נעימה ומצד שני, מדובר בבית מלון עם צוות שזמין וערוך לתת מענה, חללים מסוגננים, מפרט טכני ועוד הפתעות וריגושים שהופכים את הלינה לחוויה.

תל אביב מסתמנת כיעד חם במיוחד למי שמחפש לרענן את השגרה ורוצה להיות במרכז העניינים, לשלב בין בטן-גב רגוע ובין אקשן בלי הפסקה. הלב הפועם של מדינת ישראל הוא המקום ליהנות מהחופים המטופחים של הים התיכון, היצע מסחרר של מסעדות, בתי קפה אפילו אם בתקופות מסוימות פועלים רק במתכונת טייק אווי, חנויות שוקקות חיים, טיילת תוססת, אזורים עסקיים לצד אתרי תיירות ובילוי.
 
החלטתם לנפוש בתל אביב? לפניכם מספר שיקולים שחשוב לקחת בחשבון לפני שמזמינים את המקום האולטימטיבי בעיר הגדולה.

מיקום מנצח לחופשה חלומית
מיקום מלון הדירות בתל אביב הוא קריטי במיוחד אם ברצונכם ליהנות מגישה נוחה ומהירה לים. אזור הטיילת התוסס נחשב ללוקיישן נחשק במיוחד כאשר תוכלו ליהנות מהנוף הנהדר לים ולשקיעות מהדירות עצמן ומהגעה מהירה לחוף עצמו. חופי תל אביב מצטיינים במתקני ספורט, הזדמנויות לספורט ימי, בתי קפה, ברים, מועדונים ואפשרויות רבות לכושר או הירגעות. מלון דירות מול הים מהווה את הבחירה המושלמת למי שמחפשת להיות במקום המשלב בין אורבניות לטבע.
שימו לב גם לאפשרויות של חנייה פרטית במלון או בסביבת מקום או לערוצי תחבורה זמינים במידה ואתם מגיעים באוטובוס, מונית שירות מהרכבת וכדומה.

דירות בהתאמה אישית
חפשו את הדירה המתאימה לכם ביותר לאירוח על פי הצרכים הייחודיים. ראשית, בדקו אילו מלונות מציעים דירות לפי הרכב האורחים (משפחה עם תינוק, ילדים, חברים, זוג) ושנית, מהי החלוקה של הדירה לפי סלון, חדרי שינה, חדר רחצה. אם בכוונתכם לבשל בדירה רצוי שיהיה לה מטבחון מאובזר ופינת אוכל לישיבה, מכונת קפה, קומקום חשמלי, מיקרוגל וכדומה. שימו לב מהי תוספת לדירות גדולות יותר ועם מרפסת או ג'קוזי ספא להעצמת חוויית האירוח וכן אם ניתן לשכור שתי דירות צמודות במידה ומדובר במשפחה או בקבוצה גדולה יחסית. אל תוותרו על אלמנטים שחשובים לכם כמו חיבור חופשי לאינטרנט אלחוטי או חדר כביסה בו תוכלו לכבס במידה ומדובר בשהייה ארוכה.

מלון דירות בתל אביב מאובזר היטב
שירותי המלון חשובים מאוד להצלחת החופשה ובדקו מה מלון הדירות מציע מלבד האופציה ללינה. האם יש חדר אוכל המגיש ארוחות בוקר או שניתן להזמין את ארוחת הבוקר ישירות לדירה. האם המלון כולל גם טרקלין מעוצב למפגש חברתי נעים, לובי קבלה וצוות זמין, מעליות, חדר כושר מצויד במכשירי הכושר המועדפים עליכם, סאונה, גג ממנו תוכלו לתצפת לעבר הנוף התל אביבי ממעוף הציפור, שירותי השכרת אופניים לטיול מהנה בעיר תוף כדי תנועה. כדאי גם להבין בכמה דירות מדובר והאם זה מלון גדול ועמוס או מלון דירות אינטימי יחסית בו תיהנו מפרטיות מקסימלית.

מה בודקים לפני שמזמינים
בתקופת הקורונה עלתה המודעות לנושא הניקיון וחיטוי המלונות וחשוב לבחון מה נעשה במלון הדירות בהקשר הזה כמו עמדות חיטוי, ניקיון יומיומי וכדומה וכן מה בנוגע למדיניות הביטולים בתקופה זו. אפשר להתרשם מגלריית התמונות, לקרוא המלצות על המלון או לשוחח עם אורחים שהיו ונהנו ולבדוק אם יש גם מבצעים מיוחדים כולל חבילות שונות למתחתנים או למי שמזמין סוויטה נשיאותית וכדומה.
אל תתפשרו על מיקום המלון, דירות מעוצבות שפונות לנוף הים עם מרפסת נעימה ושירות אדיב ומקצועי לחופשה חלומית מרחק קצרצר מהחופים של תל אביב.  

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל התיירות של ישראל

פורטל התיירות של ישראל בא להביא לכם את כל החדשות , העידכונים והדברים הכי חשובים שיש לעולם התיירות להציע.
אצלנו באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים על ידי צוות כותבים עשיר ובעלי ניסיון רב בתחום התיירות.

המטרה שלנו היא להקל עליכם את הבחירה ולהפוך את החופשה שלכם למשולמת ביותר שהיא יכלה להיות.