בחירת טקסטיל לבית מלון

כל עולם התיירות במקום אחד ! 

בחירת הטקסטיל לבית המלון מהווה מרכיב משמעותי מתמהיל השירות של המלון, וזאת כחלק מהבנה כי הטקסטיל בו משתמשים האורחים חייב להיות איכותי ויוקרתי במיוחד. מה חשוב לדעת לגבי תהליך הרכישה? להלן הפרטים.

בחירת טקסטיל לבית מלון: יוקרה ואיכות חסרת פשרות

ענף המלונאות נתקל באתגרים משמעותיים בעשור האחרון, עת החלה התחרות בין בתי המלון להעצים כמו גם הרגלי הצרכן אשר השתנו באופן משמעותי. למעשה, כיום כל בית מלון אשר מכבד את עצמו חייב להעניק לאורח חוויה אשר איננה מתבססת רק על שירותי המלון, אלא גם על החוויה בתוך החדר. חוויה נעימה ואינטימית אשר משרה רוגע ויוקרה היא המפתח לתודעת שירות גבוהה, ולכן על כל בית מלון אשר מכבד את עצמו ובעיקר את אורחיו לבצע רכישה של פריטי טקסטיל ובפרט מגבות רחצה אשר יקנו לאורח תחושה של ספא, במהלך שהייתו במתקני המלון ובפרט בחדרו האישי. עם זאת, על מנת לבצע רכישה של פריטי טקסטיל חשוב להקפיד על מספר פרמטרים חשובים לצורך התאמה מדויקת של פריטי הטקסטיל.

כיצד בוחרים טקסטיל לבית מלון?

  • משקל – מגבות רחצה איכותית שוקלות בין 650-400 גרם. למעשה, מדובר במגבת במשקל קל אשר יכולת הספיגה שלה היא גבוהה למדי, וזאת בשל הצפיפות של הסיבים. עם זאת, מדובר במגבת רחצה אשר יותר מתאימה לחוף מאשר לחדר הרחצה, ולכן מומלץ לבצע רכישה של כמות מספקת של מגבות רחצה אותן ניתן להציב לרשות האורחים בסמוך לבריכה או בחדר האמבטיה כמגבת נוספת.
  • תהליך ייצור – מומלץ לבחור מגבות רחצה אשר עברו תהליך של סירוק אשר נועד להסיר את הסיבים הקטנים של המגבת, ובכך לאפשר מגע רך ונעים של המגבת על הגוף. משום כך, רכישה של מגבות רחצה עשויות מכותנה סרוקה תאפשר לכם לספק לאורחים חוויה נעימה ומלטפת במיוחד אשר מקורה בתהליך ייצור חדשני אשר מקנה למגבות הרחצה תחושה נעימה ויכולת ספיגה גבוהה.
  • גודל – הגודל האופטימאלי של מגבות רחצה הוא 130 על 100, ומגבות פנים 50 על 90. עם זאת, על מנת להעניק לאורח חוויה יוקרתית במיוחד מומלץ לבצע רכישה לא רק של מגבות רחצה אלא גם חלוקים בהם יוכלו האורחים להשתמש בעת שהותם במלון, אולם יש להקפיד ולרכוש חלוק רחצה נעים ואיכותי לא ע"פ מידה מדויקת אלא כ ONE SIZE  בכדי להתאים את החלוק לכלל האורחים.
  • רכישה מחנות מקצועית – רכישה של פריטי טקסטיל למלון חייבת להתבצע באמצעות חברה מקצועית אשר תדע לספק את המענה הנדרש הן מבחינת המחיר והן מבחינת האיכות. חברה מקצועית תדע להעניק לכם את המענה הדרוש הן מבחינת הצרכים שלכם כבעלי המלון והן מבחינת ההתאמה האישית הנוגעת לאיכות, גודל ותהליך הייצור, כפי שהוסבר במדריך.

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל התיירות של ישראל

פורטל התיירות של ישראל בא להביא לכם את כל החדשות , העידכונים והדברים הכי חשובים שיש לעולם התיירות להציע.
אצלנו באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים על ידי צוות כותבים עשיר ובעלי ניסיון רב בתחום התיירות.

המטרה שלנו היא להקל עליכם את הבחירה ולהפוך את החופשה שלכם למשולמת ביותר שהיא יכלה להיות.