באילו משרות ועבודות ישראלים יכולים להשתלב בארצות הברית?

כל עולם התיירות במקום אחד ! 

יש מגוון נרחב של עבודות ומשרות שבהם ניתן למצוא עבודה בארצות הברית, אך רוב הצעירים שטסים על מנת למצוא עבודה הם משוחררים טריים או כאלה שהם חסרי ניסיון תעסוקתי או חסרי מקצוע ממשי. בשל העובדה הזו משרות רבות בארצות הברית מתרכזות סביב כמה תחומים שבשביל להשתלב בהם אין צורך בניסיון קודם, תואר או תעודה כלשהי – רק מוטיבציה ורצון טוב!

עבור אלה שמחפשים עבודה אבל לא בטוחים במה ואיך ניתן להשתלב, ריכזנו לכם כאן את מגוון סוגי המשרות הכי פופולריות ונפוצות בקרב ישראלים שמגיעים לעבוד בארצות הברית.

 

משרות בתחום המכירות בארצות הברית:

לפניכם מגוון המשרות הכי פופולריות על ידי ישראלים ובכלל שנמצאים תחת קטגוריית המכירות בארצות הברית:

  • עגלות – עבודה בעגלות היא אחת מהמשרות הפופולריות בארה"ב. העגלות מתפקדות כמעין דוכני מכירה הממוקמים בקניון ומרכזי קניות בערים שונות ברחבי ארצות הברית. העבודה היא מכירתית כאשר נדרש מהצוות המוכרים להיות אקטיביים, לפנות לאנשים ועוברי אורח בעצמם ולגרום להם לבוא ולהתנסות במוצרים וגם לקנות את המוצר בסוף. למשרה הזו אין צורך בניסיון קודם בתור אנשי מכירות, רוב המעסיקים מספקים הדרכה וליווי אישי לעובדים החדשים עד שהם קולטים את שיטות המכירה והדרכים על מנת להצליח בסופו של דבר למכור.
  • ציורי שמן – מכירה מדלת לדלת של ציורי שמן או תמונות שמן על ידי הגעה לבתים של אנשים. גם זו מכירה אקטיבית ועל המוכר לעבוד קשה מאוד ולעבור מבית לבית במשך כל היום. אבל, היא נחשבת לקלה יותר מכיוון שהמוכר מנהל את הלו"ז שלו בעצמו. מחליט על הפסקות ושעות יום העבודה קצרות יותר.
  • חנויות – מכירה בחנויות בארה"ב שמלווה גם בשכר בסיס ובונוסים על עמלות מכירה שמגדילות את השכר משמעותית.
  • נדל"ן – ישראלים רבים מתעסקים בנדל"ן בארה"ב ובמיוחד בניו יורק ומיאמי מה שיוצר להם קשרים חדשים, כסף טוב ואדרנלין גבוה.
  • שיווק והפצה – שיווק והפצה של מוצרי ים המלח\ קוסמטיקה\ פטנטים\ ביטוחים וכו'. מכירה מדלת לדלת או בין חברות עסקיות. השכר מבוסס על עמלה שמתקבלת על כל מכירה.

 

משרות בארצות הברית שאינן קשורות במכירה:

עבור כל אלה שמכירות פחות מדבר אליהם, לא אוהבים לדחוף לאנשים והם קצת יותר ביישנים ומופנמים. הנה רשימת הצעות העבודה שקיימות בארצות הברית שלא מצריכות מכירה או שיווק בכלל:

הובלות, ניקוי שטיחים וספות, אופר, מנעולנות, הדרכה (של ילדים ונוער), אבטחה, מיזוג, מלצרות, שיפוצים, הייטק וכו'.

באתר https://first1class.co.il/ ניתן למצוא עבודות בארצות הברית בשלל תחומים ולהרוויח משכורות יפות. תוכלו ליצור עימנו קשר ולשמוע את כל הפרטים לגבי המשרה, התנאים, המגורים, אופי העבודה, השכר ועוד. כדאי להגיע כמה שיותר מוכנים ואחרי תיאום ציפיות.

 

מקווים שמצאתם את המאמר מועיל, בהצלחה!

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל התיירות של ישראל

פורטל התיירות של ישראל בא להביא לכם את כל החדשות , העידכונים והדברים הכי חשובים שיש לעולם התיירות להציע.
אצלנו באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים על ידי צוות כותבים עשיר ובעלי ניסיון רב בתחום התיירות.

המטרה שלנו היא להקל עליכם את הבחירה ולהפוך את החופשה שלכם למשולמת ביותר שהיא יכלה להיות.