טיסה לאילת – למה זו האופציה הטובה ביותר בשבילכם?

כל עולם התיירות במקום אחד ! 

ישראלים רבים אוהבים לבלות חופשות באילת, בקיץ או בתקופות אחרות במהלך השנה. מאחר והחורף כמעט לא משפיע על העיר, אזי שאפשר למצוא בה תיירים גם מחו"ל וגם מישראל, במהלך רוב ימות השנה.

חבר'ה צעירים שנוסעים לשם בחופשות לימודים או צבא, זוגות ומשפחות, בוחרים לא פעם לנפוש בעיר, במקום לטוס לחו"ל. בין אם זה בגלל שזה מה שמתאפשר להם מבחינה כלכלית ובין אם זה בגלל העובדה שזה הרבה יותר נוח ואפשרי מבחינה טכנית וגם מהווה ניתוק מהשגרה היום יומית.

ישנן אופציות שונות כיצד להגיע לעיר, אך אין ספק האופציה הטובה ביותר היא באמצעות טיסה לאילת. מדי יום יוצאות מספר טיסות משדה התעופה בן גוריון וממקומות אחרים, הנוחתים בשדה תעופה רמון ומשם אפשר להגיע אל אילת באוטובוס או מונית. זו האופציה הפופולארית ביותר בקרב ישראלים, אשר מעדיפים לחסוך לעצמם זמן וליהנות מהנוחות שבטיסה.

לפני שנסביר למה טיסה לאילת זו האופציה הטובה ביותר, חשוב לציין, שלהבדיל מטיסות בינלאומיות, הרי שאין צורך להגיע שלוש שעות לפני ואין צורך לעבור את כל התהליך שנעשה לפני טיסה לחו"ל. לכן, הרבה מאוד ישראלים יבחרו את האופציה הזאת, על אף שבמקרים מסוימים היא יקרה יותר מאשר נסיעה באוטובוס או רכב פרטי.

היתרונות של טיסה לאילת

ראשית, טיסה לאילת נמשכת שעה. זאת אומרת, אם אתם מחליטים לקחת טיסה מוקדם בבוקר, תוכלו להגיע עוד לפני שהחנויות הראשונות בעיר ייפתחו, תוכלו להגיע וללכת מיד לים. יש לכם כמובן גם אפשרות להגיע אל בית המלון, להניח את הדברים בשמירת חפצים עד שתקבלו את החדר שלכם, ולצאת להסתובב בעיר.

נסיעה לאילת מהמרכז, נמשכת קרוב לחמש שעות. גם אם אתם לא נוהגים, זה יכול להיות מאוד מעייף ולא נוח – על אחת כמה וכמה אם אתם נוהגים ברכב. טיסה של שעה חוסכת מכם את הטרחה הזאת.

שנית, כשאתם נוסעים ברכב פרטי לאילת, יש לכך מחיר. לא רק דלק שאתם משלמים עליו, אלא גם קילומטרז' ובלאי. תזכרו שאתם צריכים לעשות את הדרך הלוך ושוב. זה משפיע על ערך הרכב. עדיף לכם לטוס ולשכור רכב בעיר או להשתמש במוניות.

שלישית, נסיעה באוטובוס על אף הנוחות שלה, יכולה להיות חוויה לא פשוטה, בוודאי אם אתם רוצים נסיעה שקטה ומגלים שביחד איתכם נמצאים חבר'ה צעירים שרוצים לעשות רעש גם בזמן הנסיעה.

איך עושים את זה פשוט וקל

אם אתם מחפשים כרטיס טיסה לאילת, אתם לא צריכים לעבוד קשה מדי בשביל זה. להבדיל מטיסות לחו"ל, הרי שבמקרה זה, כל מה שעליכם לעשות זה להיכנס לאינטרנט ולקנות כרטיס. אפשר לעשות את זה לעיתים גם מהיום להיום, ללא שום בעיה. מאחר וישנן הרבה טיסות, אז ההיצע הוא גדול ותמיד אפשר למצוא כרטיס טיסה זמין.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל התיירות של ישראל

פורטל התיירות של ישראל בא להביא לכם את כל החדשות , העידכונים והדברים הכי חשובים שיש לעולם התיירות להציע.
אצלנו באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים על ידי צוות כותבים עשיר ובעלי ניסיון רב בתחום התיירות.

המטרה שלנו היא להקל עליכם את הבחירה ולהפוך את החופשה שלכם למשולמת ביותר שהיא יכלה להיות.