ביטוח – מה שיעזור לנו לישון בשקט בלילה

כל עולם התיירות במקום אחד ! 

במהלך חיינו הבוגרים, אנחנו מנסים לייצר ולצבור כלים ואמצעים שיאפשרו לנו להגן על בני משפחתנו ועלינו. כלים שיעזרו לנו להגיע אל מה שנהוג לכנות "ימים סוערים" כשבידינו מספיק אמצעים בשביל להתמודד איתם. כלים אלו אמורים לעזור לנו לישון בשקט בלילה ולדעת שנעבור את התקופה הזאת, על אף כל הקשיים הטמונים בה.

זו הסיבה, למשל, שאנחנו בוחרים לפתוח תוכנית חיסכון אחת לפחות, בה אנחנו מפקידים מדי חודש כסף, כך שאם חס וחלילה נידרש לו ביום מן הימים, הוא יהיה זמין בהישג יד. מי שיכול, באופן טבעי, פותח מספר תוכניות חיסכון לו ולבני משפחתו, אשר משמשים אותם לצרכים שונים.

זה בדיוק הרעיון שעומד מאחורי ביטוח. לא משנה באיזו פוליסה מדובר ולאיזה טווח זמן, הרעיון הוא שהפוליסה מספקת לנו "הגנה" מפני מקרים לא צפויים, מקרים בהם נצטרך להתמודד עם הוצאות לא צפויות ומקרים שאין לנו מענה זמין משלנו להתמודד איתם. זה יכול להיות בהיבט של גוף ונפש, היבט של רכוש, ובהיבטים אחרים.

ישנם סוגים שונים של תוכניות ביטוח, אפשר לקטלג אותם על פי 3 קטגוריות עיקריות:

ביטוח מתמשך – הכוונה לפוליסות שאנחנו משלמים עבורן כל חודש והן לא מסתיימות עד שאנחנו לא בוחרים לסיים אותן. מדובר על פוליסות כגון בריאות, חיים וכדומה.

ביטוח שנתי – מדובר על פוליסות ביטוח שנמשך שנה ובסופה אנחנו צריכים לחדש אותה אם ברצוננו להמשיך וליהנות ממנה. מדובר על פוליסות ביטוח רכב, דירה, עסק וכדומה.

ביטוח אד-הוק – הכוונה לפוליסת ביטוח זמנית, תקופתית. הדוגמא הטובה ביותר היא ביטוח נסיעות לחו"ל. זה ביטוח שמיועד לתקופת הנסיעה בלבד. היא מתחילה ביום בו אנחנו טסים ומסתיימת ביום בו אנחנו חוזרים ארצה.

איך רוכשים ביטוח בצורה נכונה?

כל פוליסת ביטוח ובפרט ביטוח רכב או ביטוחים משמעותיים אחרים, צריכה להיבדק על פי העלויות שלה מחד, והכיסויים שלה מאידך. הכוונה, מה בדיוק הפוליסה מכסה ובאיזו עלות מדובר. מעבר לכך, עלינו לבדוק דברים כגון, גובה השתתפות עצמית, תנאי החברה למימוש הפוליסה, אמינות החברה, זמינות ומהירות השירות, מאפייני הביטוח ועוד.

אך ברגע שאנחנו יודעים מה הפוליסה מכסה ובאילו עלויות מדובר, לעומת המחיר שנצטרך לשלם עבור הפוליסה, הרי שיהיה לנו הרבה יותר קל להחליט האם באמת משתלם לנו לקנות אותה.

איך השוואת מחירים יכולה לעזור לנו?

בשביל לקבל החלטה בצורה חכמה ומדויקת, יהיה נכון להיכנס לאתר של סוכנות הביטוח Wobi, שם נוכל לקבל הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות, להשוות ביניהן ולהחליט בסופו של דבר איזו פוליסה לרכוש. זה יכול לספק לנו הרבה מאוד מידע על הפוליסות השונות בזמן אמת, לעזור לנו להחליט איזו פוליסה תשרת אותנו הכי טוב, ובסופו של דבר, נוכל לרכוש את הפוליסה האטרקטיבית ביותר עבורנו, בהיבט של עלויות וכיסויים.

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל התיירות של ישראל

פורטל התיירות של ישראל בא להביא לכם את כל החדשות , העידכונים והדברים הכי חשובים שיש לעולם התיירות להציע.
אצלנו באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים על ידי צוות כותבים עשיר ובעלי ניסיון רב בתחום התיירות.

המטרה שלנו היא להקל עליכם את הבחירה ולהפוך את החופשה שלכם למשולמת ביותר שהיא יכלה להיות.