ביטוח נסיעות לחו"ל למה שווה להשקיע בו ואיך לבחור את הפוליסה המתאימה?

כל עולם התיירות במקום אחד ! 

נסיעה לחו"ל יכולה להיות דבר מיוחד ומרגש, לא משנה אם אנחנו נוסעים לסופשבוע או לתקופת זמן ארוכה יותר, לא  משנה אם מדובר בנסיעה למקום קרוב או רחוק. במקרים רבים זה גם לא מפריע שאין מדובר בחופשה משפחתית אלא בנסיעת עבודה, עצם העובדה שיוצאים את גבולות הארץ ונוסעים למקום אחר, הופך את כל הסיפור למרגש ושונה.

אך לצערנו, הנסיעה יכולה להפוך בקלות לסיוט. מספיק שאנחנו נחלה, נפצע, נעבר תאונה או כל דבר אחר וכל הנסיעה עלולה להיהרס לנו. אחת כמה וכמה אם נידרש לשלם על כל הפרוצדורות הרפואיות ומה שקשור אליהן מכיסנו באופן מלא. זה יכול להפוך לקושי משמעותי שישפיע עלינו בזמן הנסיעה ולאחר מכן כשנחזור לארץ.

 

ביטוח נסיעות הוא הפתרון האופטימאלי עבורנו

הפתרון הוא לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. אומנם הביטוח לא יכול להגן עלינו מפני מחלות, פציעות, תאונות ודברים אחרים, אך הוא כן יספק לנו כיסויים לכל היבט וצורך רפואי. כך אנחנו מרוויחים שני דברים:

ראשית, יש לנו אפשרות לקבל כיסוי על כל בדיקה, אשפוז, פגישה עם רופא, תרופה, צילום או כל דבר אחר שעלינו לבצע או לרכוש. מדובר על כיסוי כספי שיכול לענות באופן שלם על הסכום ששילמנו או מחיר חלקי, זה תלוי כמובן בעלויות.

שנית, ברגע שיש לנו פוליסה, אז באופן טבעי אנחנו נרגיש הרבה יותר משוחררים בשביל לפנות לרופאים במקרים מסוימים. אם נידרש לשלם על הכל מהכיס שלנו, סביר שנעשה שיקולים כלכליים האם זה אפשרי מבחינתנו. מה שעלול להוביל להשלכות בעייתיות מבחינה בריאותית. לעומת זאת, כשאנחנו יודעים שנקבל החזר על ההוצאה, אזי שהשיקול הכלכלי הוא פחות משמעותי.

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא חשוב מאחר ואנחנו לעולם לא יכולים לדעת מה יכול לקרות לנו ועם מה נתמודד. כשאנחנו נמצאים במדינה אחרת, אנחנו לא מכוסים על ידי ביטוח של קופת חולים או ביטוח אחר. הדרך היחידה שנוכל להיות מכוסים זה אם נרכוש ביטוח נסיעות.

 

איך לבחור פוליסה בצורה חכמה

ראשית, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה הם הצרכים שלנו. מה אנחנו בדיוק מחפשים שהפוליסה תכיל. למשל, אם היינו חולים לפני הנסיעה ויש לנו חשש שהמחלה עלולה לחזור, ייתכן מאוד ויהיה נכון לרכוש הרחבות שיאפשרו לנו לקבל כיסוי מתאים במקרה שזה אכן קורה.

שנית, אנחנו צריכים לבחור פוליסה מתאימה לאופי הטיול. יש הבדל בין פוליסות המיועדות לנופש של סופשבוע באירופה הקלאסית לבין פוליסה המיועדת לטיול אתגרי בג'ונגלים של דרום אמריקה. צריך להתאים את הפוליסה לסוג הטיול ולצרכים שלנו.

שלישית, אנחנו צריכים לבחור פוליסה שיהיה לנו קל ופשוט לקבל את ההחזרים הנדרשים, בהתאם לתנאי הפוליסה, כמה שיותר מהר, בלי טרחה מיותרת מצידנו.

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל התיירות של ישראל

פורטל התיירות של ישראל בא להביא לכם את כל החדשות , העידכונים והדברים הכי חשובים שיש לעולם התיירות להציע.
אצלנו באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים על ידי צוות כותבים עשיר ובעלי ניסיון רב בתחום התיירות.

המטרה שלנו היא להקל עליכם את הבחירה ולהפוך את החופשה שלכם למשולמת ביותר שהיא יכלה להיות.