ביטוח נסיעות לקבוצות – האם זה באמת כדאי?

כל עולם התיירות במקום אחד ! 

בחלק גדול מאוד מהמקרים תמצאו את עצמכם מתכננים טיול לחו"ל ביחד עם קבוצת אנשים. הקבוצה יכולה להיות קבוצה של בני משפחה, חברים קרובים או אפילו עמיתים למקום העבודה. זה לא משנה עם מי אתם טסים לחו"ל, תהיה לכם אפשרות לסגור ביטוח נסיעות לקבוצות. אך האם כדאי לכם לסגור ביטוח נסיעות ביחד עם קבוצה של אנשים או שכדאי לכם לסגור ביטוח לבד? את השאלה הזאת אתם בוודאי שואלים את עצמם לפני שתסגרו את הביטוח עצמו. כעת יש לכם הזדמנות להבין את היתרונות של ביטוח נסיעות לחו"ל לקבוצה בהשוואה לביטוח ליחיד. אם אתם עומדים לטוס ביחד עם קבוצה של אנשים שווה לכם לקרוא את המאמר הבא.

 

לקבוצה יש יכולת מיקוח

המטרה שלכם תהיה על הפעם הראשונה לקבל את הצעת המחיר המשתלמת ביותר. אך המציאות היא שכל חברת ביטוח תשמור את הקלפים קרוב לחזה ולא תשתמש בהם על ההתחלה. כאשר תסגרו ביטוח נסיעות לקבוצות תהיה לכם אפשרות להתמקח כבר על ההתחלה. הרי חברת הביטוח מצידה תרצה לסגור את הקבוצה כולה אצלה, מדובר על עשרות אנשים בחלק מהמקרים. אם החברה לא תציע את ההצעה הכי טובה שיש, היא עוד עלולה למצוא את עצמה מפספסת את העסקה. לעומת זאת אם תסגרו את הביטוח לבד יכול להיות שתתקשו להתמקח. הרי אין לכם את הכוח שאותו יש לקבוצה שרוצה לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל.

 

תשמעו חוות דעת של מספר אנשים

אינכם בטוחים האם חברת הביטוח שמצאתם היא חברת הביטוח המתאימה? ברגע שמדובר על ביטוח נסיעות לקבוצות אינכם מקבלים את ההחלטה הסופית לבד. ביחד אתכם יש עוד לא מעט אנשים אחרים שגם הם יכולים להביע את דעתם. בין אם תרצו לסגור את הביטוח דרך חברת פספורט קארד או כל חברה אחרת, הרצון הטבעי יהיה להיות בטוח בבחירה. עם קבוצה פתאום המציאות מקבל מתיחת פנים של ממש, והכל הופך להיות פשוט יותר. אפילו אם זוהי הפעם הראשונה שאתם סוגרים לעצמכם ביטוח נסיעות לחו"ל. כל עוד ישנה אפשרות מוטב לכם לסגור את הביטוח ביחד עם קבוצה של מטיילים.

 

לכל נוסע יש את הביטוח שלו

חשוב שתבינו בדיוק כי ביטוח נסיעות לקבוצות יהיה זהה לביטוח נסיעות ליחיד. כלומר לכל אחד מהנוסעים יש את הביטוח האישי שלו בהתאם למצב הבריאותי שלו. הקבוצה כולה לא מקבלת ביטוח נסיעות כללי שיהיה תקף לגבי כל אחד מהנוסעים לטיול. כך שאם חלילה תזדקקו לטיפול רפואי בחו"ל, מיד תוכלו לקבל את הטיפול ההולם מבחינתכם. יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי התמורה של הביטוח תהיה פחותה בהשוואה לביטוח אחר. אך זה שיש לכם כוח משמעותי בידיים מוטב כי תנצלו אותו לדברים אחרים. לסגור ביטוח נסיעות ביחד עם קבוצה של אנשים זה עניין ששווה להשתמש בו לטובתכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל התיירות של ישראל

פורטל התיירות של ישראל בא להביא לכם את כל החדשות , העידכונים והדברים הכי חשובים שיש לעולם התיירות להציע.
אצלנו באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים על ידי צוות כותבים עשיר ובעלי ניסיון רב בתחום התיירות.

המטרה שלנו היא להקל עליכם את הבחירה ולהפוך את החופשה שלכם למשולמת ביותר שהיא יכלה להיות.