האותיות הקטנות שמשנות את הכול בגדול – כיצד קוראים חוזה ביטוח לנסיעה לחו"ל?

כל עולם התיירות במקום אחד ! 

בכל נסיעה שלנו לחו"ל אנחנו צריכים לבטח את עצמנו מבחינות רבות, כאשר הביטוח החשוב מכולם הוא ביטוח הבריאות. ביטוח הנסיעות כולל גם פרמטרים נוספים מעבר לכיסוי הבריאותי, ובימים כמו שלנו בהם טיסות יכולות להתבטל, אנשים יכולים להיכנס לבידוד ומלחמות פורצות בהפתעה – אין ספק שביטוח נסיעות הוא צעד מחייב לפני נסיעה, גם הקצרה ביותר. מה חשוב לקרוא ומהן האותיות הקטנות, ומהו הביטוח המשתלם ביותר היום לפני נסיעה? כדאי להמשיך לקרוא.

למה חשוב לקרוא את האותיות הקטנות?

בכל מה שקשור לביטוח שלנו, תמיד חובה לקרוא את האותיות הקטנות. לדוגמה, אם ממש חשוב לך שיהיה לך כיסוי מסוים עבור חופשה, יש לוודא שהוא אכן נמצא שם. אנשים שנוסעים למשל לחופשת סקי יכולים לרכוש ביטוח בריאות רגיל, ומקיף עד כמה שיהיה, אם אין לו כיסוי ייחודי לנושאים שקשורים לסקי, הוא עלול להיות פחות יעיל במצבים מסוימים של פציעה או תאונה. לכן, כאשר רוכשים ביטוח ולמרות שזו נראית כמו טרחה, יש לשים לב לכל האותיות הקטנות, לכל הכוכביות ולכל הנושאים העיקריים שמכסים את הטיול.

איך בוחרים פוליסה משתלמת?

בחירת הפוליסה המתאימה והמשתלמת ביותר לטיול תהיה זו שתותאם באופן ישיר למטרת הטול, שתכסה עבור כל אפשרות שעלולה להוביל לנזק, בין אם פיזי ובין אן כלכלי, ושתאפשר גישה נוחה לשירותי הרפואה. כמובן שיש לבחון גובה ההשתתפות העצמית במקרה של חילוץ, הצלה, במקרים של פציעה או צורך להתפנות לבית החולים, ומה עושים במקרה שיש צורך בשירות מסוים כמו גיבוס או הטסה חזרה ארצה לניתוח וכדומה. נושא נושף שהתווסף לפוליסות הביטוח בשנים האחרונות הוא נושא ההחזר הכספי במקרה של ביטול הנסיעה בשל בידוד. אנשים יכולים להידבק בקורונה וחברות הביטוח מאפשרות ביטול במקרה שכזה עם החזר כספי מלא או חלקי עבור הטיסה. עוד נושא שכדאי לתת עליו את הדעת, במיוחד לאור הבלבול שקיים בשדות תעופה רבים ברחבי העולם הוא ביטוח כבודה והחזר כספי במקרה של איבוד כבודה. כדאי לזכור כי ביטוח נסיעות לחול בזול יכול לעלות בסוף ביוקר, לכן כדאי להוסיף עוד כמה שקלים ולטוס בראש שקט.

היכן רוכשים את ביטוח הנסיעות?

יש לא מעט גורמים שיכולים לספק ביטוח נסיעות ובהם קופות החולים וחברות ביטוח שונות המתמחות בסוגי ביטוחים שונים. לכל אחת מהחברות או קופות החולים הצעות שונות, לעיתים עם יותר כיסוי או בהתמקדות בסוג ספציפי של טיול ומצבים רפואיים. יש לתת את הדעת גם לסוג הביטוח, גם לסוג הכיסויים שלו וגם להרחבות השונות שניתן לקבל. יש לקחת בחשבון שטיולים ארוכים של תרמילאים למשל יכללו הרחבות ייחודיות, כמו גם טיולים בהם סיכונים ספורטיביים שונים כמו טיפוס הרים, צלילה וכדומה.

וכיצד עורכים השוואת מחירים בקלות?

אם בעבר היינו צריכים לערוך המון רשימות, טלפונים, חיפושים באתרים וקריאת חוזים רבים, הרי שהיום עם ביטוח נסיעות לחול השוואת מחירים יכולה להיות פשוטה וקלה במיוחד. עם הכלים הטכנולוגיים המתאימים ניתן להזין לתוך המערכת את סוג הביטוח המתבקש, את הכיסויים שחשוב לנו לקבל, את ההרחבות שהפוליסה צריכה לכלול ואז לקבל במהירות וביעילות את השוואת המחירים למייל. ופשוט לבחור את הביטוח המשתלם ביותר.

לסיכומו של דבר, נסיעות לחו"ל יש לבצע עם ביטוח ואין על כך ויכוח. מדובר על תשלום מינורי לעומת הנזק והתשלום שעלולים להצטבר במידה ולא יהיה כיסוי ביטוחי. את ההשוואה ניתן לעשות בקלות ופשוט לצאת לדרך.

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל התיירות של ישראל

פורטל התיירות של ישראל בא להביא לכם את כל החדשות , העידכונים והדברים הכי חשובים שיש לעולם התיירות להציע.
אצלנו באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים על ידי צוות כותבים עשיר ובעלי ניסיון רב בתחום התיירות.

המטרה שלנו היא להקל עליכם את הבחירה ולהפוך את החופשה שלכם למשולמת ביותר שהיא יכלה להיות.