ויזה לאמריקה: האם כל אחד יכול להוציא?

כל עולם התיירות במקום אחד ! 

על מנת לקבל ויזה לאמריקה, צריך להתקבל לאוניברסיטה או לקבל הצעת עבודה. לארצות הברית של אמריקה יש מדיניות הגירה נוקשה מאוד. צריך להיות זכאי לויזה כדי להיכנס למדינה. ישנם סוגים שונים של ויזות וכל אחת מיועדת למטרה אחרת.

להלן כמה מהוויזות הפופולריות ביותר שאנשים יכולים להגיש להן:

  • ויזת מבקרים: אשרת ביקור ניתנת למי שרוצה לבקר בארה"ב בחופשה, או עם חברים ובני משפחה, אך לא לכל מטרה אחרת.
  • ויזת סטודנט: אשרת סטודנט ניתנת למי שרוצה ללמוד באמריקה באוניברסיטה או מכללה.
  • ויזת עבודה: אשרת עבודה מאפשרת לאזרחים זרים ממדינה אחרת לעבוד באמריקה עם מעסיק שנתן להם חסות.
  • ויזת משקיע: אשרת משקיע מאפשרת לאזרחים זרים ממדינה אחרת, שיש להם מספיק כסף, או אמצעי תמיכה פיננסיים אחרים, להשקיע בעסקים אמריקאים או לפתוח עסק משלהם באמריקה.

מערכת הוויזות לארה"ב

מערכת הוויזות לארה"ב היא מסובכת ואנשים רבים שזכאים לויזה אינם מודעים לתהליך. חשוב לדעת מהן הדרישות שצריך לעמוד בהן כדי להגיש בקשה לויזה. ויזה לאמריקה תספק לך את כל המידע הדרוש לך על מנת לקבל את אישור הויזה שלך. אם אתה סטודנט, אתה יכול להגיש בקשה לויזה F1. זה מאפשר לסטודנטים בינלאומיים ללמוד באמריקה עד חמש שנים. אם אתה שכיר, המעסיק שלך יצטרך לתת חסות לבקשת הויזה שלך. דרישות הוויזה לארצות הברית משתנות בהתאם למדינת המוצא שלך. בעמוד זה תוכל למצוא רשימה של מדינות שאזרחיהן זכאים לנסוע לארצות הברית ללא ויזה. הדרך הקלה ביותר לברר לאיזו ויזה אתה צריך היא להגיש בקשה לוויזת תייר בשגרירות ארה"ב או קונסוליה הקרובה ביותר במדינתך. אם אתה רוצה מידע נוסף על איך לקבל אשרת תייר, אנא בקר בדף זה.

דרישות הוויזה משתנות בהתאם לארץ המוצא, מטרת הנסיעה ולאום המבקש. כדי לברר איזה סוג ויזה אתה צריך, עדיף להיכנס לאתר שגרירות ארה"ב ולחפש את המדינה שלך. אם אינך בטוח לגבי דרישות הוויזה של המדינה שלך, עדיף לפנות אליהם ישירות לקבלת מידע נוסף. ארצות הברית של אמריקה היא אחת המדינות המתויירות ביותר בעולם. זהו גם אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור אנשים המחפשים חיים חדשים. הדרך הטובה ביותר לברר אם אתה זכאי לויזה לאמריקה היא על ידי יצירת קשר עם שגרירות אמריקאית בארצך ושיחה עם קצין קונסולרי אמריקאי על המצב הספציפי שלך. הקצין הקונסולרי יוכל לומר לך אם אתה זכאי לויזה וכמה זמן ייקח לטפל בבקשתך. ויזה היא מסמך המאפשר לאדם להיכנס ולהישאר בארצות הברית. ישנם סוגים שונים של אשרות וסיבות שונות שבגינן ייתכן שיהיה צורך באחת. אשרות מונפקות על ידי משרד החוץ האמריקאי, בדרך כלל בעזרת שגרירויות או קונסוליות של ארה"ב, למטרות נסיעות, עבודה, לימודים או פעילות זמנית אחרת המאושרת על ידי ממשלת ארה"ב במדינת הולדתו של אדם בינלאומי או היכן שאדם זה נמצא בעת הגשת בקשה לויזה לנסיעה לאמריקה. הויזות הנפוצות ביותר המונפקות הן ויזות תייר (B-1/B-2), אשרות עסקים (B-1/B-2), ויזות סטודנט (F-1) ווויזות עובד (H-1B)

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל התיירות של ישראל

פורטל התיירות של ישראל בא להביא לכם את כל החדשות , העידכונים והדברים הכי חשובים שיש לעולם התיירות להציע.
אצלנו באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים על ידי צוות כותבים עשיר ובעלי ניסיון רב בתחום התיירות.

המטרה שלנו היא להקל עליכם את הבחירה ולהפוך את החופשה שלכם למשולמת ביותר שהיא יכלה להיות.