טיול מאורגן ליפן – למה עדיף לטוס בטיול מאורגן ?

כל עולם התיירות במקום אחד ! 

מזה שנים רבות יפן נחשבת למוקד משיכה עבור מטיילים מכל העולם ובפרט מישראל. עבור רבים היא נחשבת לסוד, אגדה, קסם לא מובן. אפילו היום, שהתרבות היפנית הרבה יותר פתוחה וגלויה למערב, ויש לנו אפשרות לצפות בסרטים או לקרוא ספרים עליה, הרי שהיא מעוררת בנו עניין מיוחד ומהלכת עלינו קסם, שלא הרבה מדינות ותרבויות מסוגלות לייצר.

זו אחת הסיבות שישראלים רבים בוחרים לטוס ולבקר ביפן. על אף המרחק ועל אף הבדלי התרבויות, וכמובן הבדלי השפה, רבים לא נרתעים מכך אלא להיפך, זה רק מעורר יותר רצון לבקר במדינה שנמצאת בצד השני של העולם, באוקיינוס השקט. צעירים רבים נוסעים אליה בשביל לטייל, לעבוד ואף ללמוד, אחרים נוסעים אליה בשביל לטייל ויש מי שמוצא את עצמו נמשך אליה עד לרמה כזו שהוא בוחר להישאר ולהתגורר בה.

טיול מאורגן ליפן היא אחת הדרכים הפופולאריות להכיר את המדינה. בדרך כלל טיולים כאלו מיועדים למשפחות עם ילדים או מבוגרים המעדיפים לצאת בקבוצה ולא לטוס לבד. יחד עם זאת, אפשר למצוא טיולים מאורגנים המיועדים גם לצעירים, וישנם טיולים רבים אשר כוללים מטיילים מכל הגילאים, מכל מקום בארץ.

 

מה כולל טיול מאורגן ליפן?

טיול מאורגן ליפן נמשך, לרוב, בין עשרה ימים לעשרים יום. זה תלוי כמובן באופי ובסוג הטיול. אנחנו יכולים למצוא טיולים הכוללים את הערים המרכזיות של יפן, טוקיו, קיוטו, אוסקה, ביקור באתר של הירושימה, ועוד שורה של אתרים פופולאריים. כמו כן, אנחנו יכולים למצוא טיולים ספציפיים יותר אשר מתעסקים במקומות הקשורים לתרבות וההיסטוריה היפנית או כאלה אשר יוצאים בתקופות ספציפיות, כמו למשל בתקופת פריחת הדובדבן ובתקופות של פסטיבלים מיוחדים.

חבילה של טיול מאורגן ליפן כוללת כרטיסי טיסה, בתי מלון ברמה טובה, הסעות, כניסה לאתרים, וכן לא פעם הופעות ואירועי תרבות וכן ארוחות במסעדות. ישנם דברים מסוימים עליהם הנוסעים יצטרכו להוסיף כסף במהלך הטיול. מעבר לכל זה, ישנו מסלול מאורגן ומסודר שנבנה במיוחד עבור הטיול, וכן הקבוצה יוצאת עם מדריך ישראלי ונהנית גם משירות של מדריך מקומי ביפן.

 

למה עדיף לצאת בטיול מאורגן?

ראשית, זה הרבה יותר נוח. במסגרת טיול מאורגן אפשר לקבל את כל מה שצריך בשביל ליהנות מהחוויה באופן אופטימאלי. המטייל לא צריך לדאוג לשום דבר, מהרגע בו הוא רוכש את החבילה ועד הרגע בה הוא נוחת בארץ.

שנית, יפן היא לא מדינה קשה לטיול אך מאחר ומדובר בתרבות ושפה אחרים, אזי שלא כל אחד בהכרח יסתדר שם באופן עצמאי.

שלישית, כשיוצאים בטיול מאורגן אפשר לבקר באתרים לא מוכרים לתיירים, אפשר לשמוע סיפורים והרצאות על מקומות, לומדים דברים שלא בהכרח מופיעים בספרים או באתרי אינטרנט על יפן.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל התיירות של ישראל

פורטל התיירות של ישראל בא להביא לכם את כל החדשות , העידכונים והדברים הכי חשובים שיש לעולם התיירות להציע.
אצלנו באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים על ידי צוות כותבים עשיר ובעלי ניסיון רב בתחום התיירות.

המטרה שלנו היא להקל עליכם את הבחירה ולהפוך את החופשה שלכם למשולמת ביותר שהיא יכלה להיות.