טיסות לטורונטו – איך ומתי אפשר לטוס לטורנטו?

כל עולם התיירות במקום אחד ! 

טורונטו, העיר הגדולה בקנדה, מושכת אליה מיליוני תיירים מדי שנה, חלקם מגיעים אליה על מנת לטייל בעיר וליהנות מכל מה שיש לה להציע, אחרים עושים זאת מטעמי עבודה או מטעמים מקצועיים אחרים.

ישראלים רבים טסים אף הם לטורונטו מדי שנה, בין אם זה בשביל לשהות בעיר ולחזור ארצה ובין אם זה בשביל להמשיך ממנה אל יעדים אחרים במדינה. לא מעט ישראלים בוחרים גם לבקר בעיר ולהמשיך משם לארה"ב, הנמצאת מעבר לגבול, מרחק שעתיים טיסה בערך.

היום אפשר למצוא מגוון רחב של טיסות לטורונטו. חברות רבות, ישראליות ואחרות, מציעות טיסות, ישירות וכן טיסות עם עצירות ביניים ביעדים שונים, על מנת להקל על הטסים ולאפשר להם ליהנות מזמן טיסה קצר יותר (אף על פי שייתכן מאוד שברוטו, זמן ההגעה יהיה ארוך יותר). כל מי שמחפש טיסות לטורונטו, לא יתקשה למצוא, הוא רק צריך לדעת איפה לחפש ומתי המועד המתאים לטוס ולשהות בעיר.

 

מה הן האופציות שעומדות בפני ישראלים המבקשים לטוס לטורונטו?

מי שמחפש טיסות לטורונטו המגיעות לעיר באופן ישיר, צריך לקחת בחשבון שזמן טיסה מתל אביב הוא 11 שעות. טיסות כאלו נערכות מדי שבוע באופן קבוע, הן על ידי חברות תעופה ישראליות והן על ידי חברות אחרות, כולל חברת AIR CANDA.

לעומת זאת, מי שמחפש טיסות עם עצירת ביניים, יכול ליהנות מאפשרות לטוס דרך איסטנבול, אמסטרדם, לונדון, וכן דרך ניו יורק. טיסות כאלו ייקחו בסך הכל 14-16 שעות. זה תלוי ביעד בו מבקשים לעצור. חשוב להדגיש, מי שמבקש לעשות עצירה בארה"ב, יצטרך להחזיק ברשותו ויזה כניסה לארה"ב, אחרת הוא לא יורשה לנחות במדינה או לצאת משדה התעופה. זו הסיבה שישראלים רבים שאין להם ויזה, מעדיפים לטוס ישיר לטורונטו או להבדיל דרך יעדים שאינם בארצות הברית.

 

מתי נכון לטוס לטורונטו?

קנדה היא מדינה קרה המתמודדת עם מזג אוויר חורפי רוב ימות השנה. לכן התקופות בהן אפשר לבקר במדינה וליהנות מתנאי מזג אוויר נוחים ונעימים, הן יחסית קצרות. בעיקרון התקופה הטובה ביותר לטייל במדינה היא יוני-יולי, אז הטמפרטורות ביום עולות ונעים יותר לטייל, אך יש לקחת בחשבון שבלילה עדיין קר.

בהתאם לכך, חשוב לקחת בחשבון עוד נקודה והיא שבתקופה זו, תקופת הקיץ, מרבית התיירים בוחרים להגיע אל העיר ולכן בתי המלון עמוסים וקשה מאוד למצוא חדר. מי שמבקש לבקר בעיר, בין אם זה לחופשה ובין אם זה לעבודה או לכל צורך אחר, צריך לשריין לעצמו מקום מספר חודשים מראש. זה יהיה נכון לנהוג כך גם בכל מה שקשור לטיסות. לא לחכות לרגע האחרון ולהזמין מראש, בוודאי אם רוצים לקחת טיסה עם עצירת ביניים, אז צריך לשריין מקום לשתי טיסות בהתאם.

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל התיירות של ישראל

פורטל התיירות של ישראל בא להביא לכם את כל החדשות , העידכונים והדברים הכי חשובים שיש לעולם התיירות להציע.
אצלנו באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים על ידי צוות כותבים עשיר ובעלי ניסיון רב בתחום התיירות.

המטרה שלנו היא להקל עליכם את הבחירה ולהפוך את החופשה שלכם למשולמת ביותר שהיא יכלה להיות.