הצימרים השווים שכדאי לכם להכיר לקראת יום האהבה

כל עולם התיירות במקום אחד ! 

בא לכם לשדרג את מתנת חג האהבה, ולבחור הפעם במתנה קצת יותר הרפתקנית מקופסת השוקולד או מזר הוורדים ארוכי הגבעול? הנה כמה צימרים רומנטיים בגליל היפהפה, שמציעים לכם חופשה רגועה בנוף טבעי ומקסים שמתאים במיוחד להרפתקאות המתוקות והחושניות שכולנו מחפשים כשמגיע חג האהבה.

חג האהבה בראש פינה

ראש פינה מציעה לכם חזרה בזמן, בעיירה הגלילית האותנטית. ראש פינה היא התמהיל המושלם המשלב טבע קסום עם פעילויות תרבותיות, היסטוריות ובידוריות. כשאתם מתארחים בחג האהבה בצימר בראש פינה, אתם נהנים ממבנה עתיק וקסום עם חצר ובה עצי זית, בעיירה מוקפת בשדות זהובים ושופעים. ראש פינה היא המקום האולטימטיבי לבילוי חג האהבה, עם סוויטות יוקרתיות שמציעות גם ספא מפנק, ג׳קוזי, וחיים שלווים בכפר שמנציח את מראה הישוב הקדום מאז שהוקם, לפני יותר ממאה שנים.

בראש פינה השקט מופר רק על ידי ציפורים מצייצות. ראש פינה, שמזכירה ליודעי דבר את טוסקנה של איטליה או את פרובנס של צרפת, בהחלט מציעה לכם חופשה בחג האהבה בטעם מיוחד במינו.

יש כאן נופים כפריים מרהיבים, שמחזירים אתכם לאחור, הרחק מהמאה ה-21 הסואנת וההומה, לצימר מעוצב שמספק אירוח מקסימלי, לעיירה עם סמטאות כפריות ורומנטיות, ולקהילה קסומה ומכבדת.

זו הזדמנות עבורכם לנצל את היופי הטבעי ולצאת לטיולי הליכה בשבילים הירוקים המדהימים שסובבים את העיירה, או את גני הברון רוטשילד שנראים כמו גני וורסאי. לנשום את האוויר הנקי ולחזור הביתה עם אנרגיות זוגיות חדשות.

חג האהבה ברמת הגולן

רמת הגולן מציעה כמה מהנופים המרהיבים ביותר של ישראל, וגם כמה מההרפתקאות המהנות ביותר. רמת הגולן היא ארץ של יופי, הרחק מהאווירה העירונית המודרנית המאפיינת את מרכז הארץ.

בילוי בצימר ברמת הגולן יאפשר לכם לצאת להרפתקאות מרגשות שיחזקו את קשר האהבה ביניכם, וישאירו בכם זיכרונות מעולים לנצח.

בחמת גדר – מעיינות חמים טבעיים מזמינים אתכם לטבול בהם.

השלג בחרמון – אתר הסקי היחיד בישראל, מאפשר לכם לגלוש או סתם לעלות כדי לראות את הנוף הלבן.

טיולים בטבע – עם טרקטורון או מדריך בג׳יפ, ברגל בשבילי הליכה או רכיבה על אופניים – מזמינים אתכם להרפתקה חושנית קסומה.

יקבי בוטיק – יזמינו אתכם לבקר במרכזי המבקרים של היקבים המפוזרים ברמת הגולן, עם משטחי הכרמים הציוריים שסביבם. אין כמו טעימת יין משובח ישר מהיצרן.

כל אלה הם רק חלק קטן מהאטרקציות שתוכלו להזמין כשאתם מתארחים בצימר ברמת הגולן.

ואולי תעדיפו לוותר על כל הפעילויות הללו, כדי ליהנות מהבדידות המזהרת של שניכם בצימר המפנק והמרוחק מהעולם, עם הארוחות הגליליות הטעימות והמזינות.

חג האהבה בצימר בגליל התחתון

הגליל התחתון הוא אזור ספוג היסטוריה, עוד מימי המקרא. חבל ארץ זה מבורך בגבעות מיוערות, בעמקים פוריים, במעיינות זורמים ובכינרת – אין כמו אזור הגליל התחתון לבילוי חופשה רומנטית ומעניינת בחג האהבה.

לגליל התחתון יש יופי שקט משלו, ומגוון של נופים. לא משנה מה אתם מעדיפים – ניחוח רוחני, היסטורי או בלייני – כאן תוכלו למצוא את הבילוי המענג אתכם – החל מטיול לאורך הכינרת, ועד הליכה בין השדות הפורחים. מרחצה בספא מינרלים חם, ועד לטעימה מהנה מגבינות עזים טובות וטעימות.

הצימרים באזור זה מוצעים על ידי כפרים המרוכזים בעמק יזרעאל ומסביב לכינרת.

צימר בגליל התחתון הוא הזדמנות נהדרת לקפוץ לטבריה, ולבלות ערב נפלא באחד הפאבים או המסעדות, שמספקים חיי לילה מלאי חיים.

ולחילופין, אם אתם מעדיפים ליהנות רק זו בחברת זה, תוכלו לשבת ליד האגם המואר באור הירח, וליהנות מארוחת דגים או קבב טלה, עם יין ישראלי מצוין, באחת המסעדות השוכנות לאורך האגם הקסום.

חג האהבה במלון בוטיק בעכו

ואם החלום שלכם הוא לבלות את חג האהבה קרוב לים התיכון, אין כמו עכו, העיר העתיקה והקסומה. עכו היא תערובת מלהיבה של רחובות מרוצפים שראו בעבר שליטים ביזנטיים, צלבניים, אסלמיים ועות׳מניים – באים והולכים.

בעכו שוק ערבי תוסס, עם מלאי דוכני דגים, לצד חנויות שמזכירות קצת את השווקים בהודו. בעכו גם כמה מלונות בוטיק מדהימים, ובעיקר מסעדות דגים ומסעדות חומוס מהטעימות ביותר.

בקיצור, העיר העתיקה של עכו היא פנינה אמתית שאסור לפספס, מקום שיוסיף השראה למערכת היחסים שלכם, עם ריחות וצבעים מרהיבים שיעוררו את התשוקה ואת האהבה בלבכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל התיירות של ישראל

פורטל התיירות של ישראל בא להביא לכם את כל החדשות , העידכונים והדברים הכי חשובים שיש לעולם התיירות להציע.
אצלנו באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים על ידי צוות כותבים עשיר ובעלי ניסיון רב בתחום התיירות.

המטרה שלנו היא להקל עליכם את הבחירה ולהפוך את החופשה שלכם למשולמת ביותר שהיא יכלה להיות.