כך תתכננו יום כיף מושלם בחיפה

כל עולם התיירות במקום אחד ! 

תוך שהיא שוכנת על רכסיו הפסטורליים של הר הכרמל ומגיעה עד לחופיה הצפונים והתכולים של ישראל, חיפה הייתה ונחשבת עד היום ליעד תיירותי מועדף על תיירי פנים וחוץ כאחד. המבנים ההיסטוריים המרשימים, הגנים הבהאיים המזמינים והמרהיבים, חיי הלילה, המלונות, הטיילת והחופים – כל אלו הם מרכיבים מעולים למתכון של יום כיף אחד גדול!

תכנון יום כיף בחיפה

חיפה היא עיר שמתאימה לזוגות שמחפשים חוויה רומנטית להעצמת הקשר והיא גם אזור נפלא לטיולי משפחות בכל הגילאים. להלן ריכזנו מספר אטרקציות מרכזיות שמהן תוכלו להרכיב ימי טיול מלאים, אולי קצת מעייפים אך מה שבטוח – מתגמלים ומהנים.

לפתוח את הבוקר

אם כבר רוצים לתכנן יום כיף אחד גדול, אז הרי שמומלץ לנצלו מתחילתו ועד לסופו. למשכימי הקם שביניכם, מומלץ לפתוח את הבוקר עם ארוחה דשנה באחת מן המלונות הסמוכים אל החוף, או אלו המשקיפים אל עבר המפרץ מן הרכסים הסמוכים. כדאי לדעת, שאם אתם מתכננים יום כיף זוגי-אינטימי, אז הרי שישנם גם שפע של מלונות המציעים ספא בחיפה שכולל עיסוי וארוחת בוקר. דרך מצוינת לפתוח את הבוקר עם אווירה מרעננת ומקרבת.

המושבה הגרמנית

המושבה הגרמנית עם מבניה העתיקים המשומרים, היא דרך נפלאה להכיר את מרכזה השוקק של העיר חיפה. מדובר גם באזור מרכזי ממנו ניתן להמשיך אל עבר הגנים הבהאיים או אל העיר התחתית המחוספסת והמהנה. מומלץ לטייל לאורכו של הרחוב הראשי ולנוח באחד מבתי הקפה האופנתיים. ניתן למצוא גם מסעדות מזמינות ובתוך הרחובות הצדדיים, לא אחת תופתעו לגלות מסעדות בשר נהדרות.

הגנים הבהאיים

מן המושבה הגרמנית המשיכו אל עבר הגנים הבהאיים. הנוף שלהם נשקף הישר מתוך המושבה הגרמנית, וניתן לעלות במעלה המדרגות ולצפות אט אט בנוף הים הכחול הנשקף מן המדרון. לספורטיביים שביניכם אשר עלו את כל גרם המדרגות, ניתן להמשיך אל עבר טיילת לואי הנחשבת לאחת מן האטרקציות המובילות של העיר.

העיר התחתית

אם אתם נהנים מלהביט על הגנים הבהאים מן המושבה הגרמנית ואינכם רוצים לעלות לכל אורכה, אז הרי שבאפשרותכם להמשיך צפונה אל עבר מתחמה של העיר התחתית של חיפה. מדובר ברובע עירוני שוקק שחווה מהפך מדהים בשנים האחרונות. בעוד שבעבר היה נחשב למתחם משרדים ותו לא, הרי שכיום הוא שוקק בברים, מסעדות ומועדונים. דרך מצוינת לסגור את הערב בעיר קיץ שכוללת מגוון רחב של רובעים וניגודים.

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל התיירות של ישראל

פורטל התיירות של ישראל בא להביא לכם את כל החדשות , העידכונים והדברים הכי חשובים שיש לעולם התיירות להציע.
אצלנו באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים על ידי צוות כותבים עשיר ובעלי ניסיון רב בתחום התיירות.

המטרה שלנו היא להקל עליכם את הבחירה ולהפוך את החופשה שלכם למשולמת ביותר שהיא יכלה להיות.