לאן אפשר לטוס – מדינות ירוקות, אדומות והנחיות נוספות

כל עולם התיירות במקום אחד ! 

אנשים רבים בישראל שאהבו לטוס ליעדים רבים, כאשר זה כבר הפך להרגל, נאלצו לאפסן את המזוודת בגלל משבר הקורונה. חלק התעניינו לגבי מדינות ירוקות. גם לאחר הקיץ האחרון של חודש אוגוסט, לא היה קל לטוס. היו המון מדינות אדומות, אשר נדרשה חובת בידוד לתקפה של 14 יום. היו גם מדינות שחלה בהן חובת בידוד למי שנכנס אליהן. קשה היום למעשה למצוא טיסות, היות וחברות תעופה רבות פשוט פשטו את הרגל. בעבר לפני הקורונה, היו 100 טיסות אך כיום, אין הרבה ולכן המחירים עלו. היום לטוס לחו"ל מהווה אתגר אמיתי.

 

יש שמבצעים את הבדיקה לקורונה, בבתי חולים באזורים רבים בארץ. עלות הבדיקה 297 ₪. אין צורך בהפניה מרופא, אבל יש להגיע עם כרטיס טיסה ודרכון שיחד איתו תיכנסו למדינות אשר בהן תהיו מעוניינים לבקר. את הבדיקה לקורונה, יש לבצע 72 שעות לפני הטיסה. זמנים אלה יכולים להשתנות בכל פעם, על פי דרישות מדינות היעד ויש להתעדכן בשגרירויות הרלוונטיות למדינות אלה בארץ. אם שאלתם את השאלה לאן אפשר לטוס, התשובה היא גם לפי העונה של השנה וכן, לפי המדינות שמסכימות בתנאים מסוימים את כניסתם של תיירים ישראלים.

שימו לב שהאישור לבדיקת הקורונה יהיה כתוב באנגלית

 

שימו לב, כי את תוצאת הבדיקה יש לכתוב באנגלית, היות ובדיקה זו, יש להציג בכניסה לארץ היעד. למרות הקשיים ישראלים רבים, אינם מרשים כי רוחם תיפול והתרופה שלהם היא לטוס לחו"ל. כאשר יוון לא הייתה מדינה אדומה, רבים טסו אליה ושהו בה למעלה מחודש וחצי ואפילו יותר, כאשר יכלו לבלות, לצאת לפאבים ולמסעדות, עד לתקופה האחרונה, כאשר יוון הוכרזה לאדומה. מדינות ירוקות, כאלה שהן לא

עושות בעיות לישראלים, אפשר למצוא בחיפוש ברשת וחשוב לבדוק שוב יומיים לפני הטיסה כי המדינה לא הפכה לאדומה, היות והדינאמיות גדולה בתקופה הזו, כאשר רבים אפילו חושדים כי משהו לא כשורה בהתנהלות או בעובדות של מדינות רבות.

 

ההנחיות של כניסה לבידוד נקבעות לפי מדינות היעד. ישנן מדינות שנחשבות לירוקות  שאינן מחייבות שישראלים ישהו בבידוד. יש לבדוק מראש את מדינות הבידוד במדיניות היעד. מצד אחד זה לא אותו הבילוי או אותה הנאה לפני תקופת  הקורונה, היות והשהייה בחו"ל הפכה לבירוקרטיה לא פשוטה., אבל ישנם כאלה שעל אף הקשיים, מחליטים בכל זאת לארוז ולהחליט לגבי  לאן אפשר לטוס .יש לציין כי תורכיה אינה ברירת מחדל וניתן ליהנות בה גם בתקופה זו של הקורונה. ניתן לערוך קניות בשווקים הנפלאים של איסטנבול ולטייל במקומות יפהפיים במדינה זו.

 

 חופשות יקרות יותר מפעם

למרות "שפעם", היה עד לפני שנה.. עדיין תיירים ישראלים חשים את ההבדל המהותי בין המחירים שלפני בעיית הקורונה והיום. המחירים יקרים, כולל מחירי הטיסות והשהייה במלון. אחת המדינות הבטוחות שנחשבות בתור מדינות ירוקות, היא מונטנגרו. מצד שני, יש להגיע ם בדיקת קורונה שלילית שנעשתה 72 שעות לפני הטיסה. בגלל שישראל נחשבת כמדינה אדומה מזה זמן רב, הבעיה היא במדינות שרבות מהן סגורות לתיירים ישראלים. ללא ספק, תקופה זו מאתגרת, גם למי שלא יכול מבלי לצאת מהחנק והתקנים הנוקשים של מדינת ישראל שכבר נמצאת בסגר שלישי. יש ללכת בין הטיפות ולעשות מחקר רב יותר, אשר יכול להעלות בחכתו, מדינות שכן ניתן לטוס אליהן בכל זאת.

 

אנשים מוכנים לשלם מחיר יקר יותר, על מנת להגיע אל מדינו ירוקות ויש שאפילו נשארים שם לכמה חודשים, או אפילו יותר, אם הם נושאים דרכונים אירופאים.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל התיירות של ישראל

פורטל התיירות של ישראל בא להביא לכם את כל החדשות , העידכונים והדברים הכי חשובים שיש לעולם התיירות להציע.
אצלנו באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים על ידי צוות כותבים עשיר ובעלי ניסיון רב בתחום התיירות.

המטרה שלנו היא להקל עליכם את הבחירה ולהפוך את החופשה שלכם למשולמת ביותר שהיא יכלה להיות.