כל עולם התיירות במקום אחד ! 

חופשות סקי למשפחות כל מה שתרצו לדעת

ילדים אוהבים שלג. והתחביב של גלישה על מדרונות של שלג בהחלט עשוי להצית להם את הדמיון. בין אם אלו ילדים אשר מתנסים בתחום בפעם הראשונה, ובין אם אלו ילדים אשר רכשו מיומנות ומרבים לגלוש על השלג – זו חוויה מדהימה ובלתי נשכחת. לא פלא שהורים רבים מעוניינים לצאת לחופשת סקי משפחתית יחד עם הילדים שלהם.

כיצד מתארגנים לחופשת סקי עם המשפחה?

ראשית יש לדעת כי קיימים אתרי סקי אשר מציעים מענה מיוחד למשפחות. ולקראת הבחירה עליכם לברר וללקט מידע כדי להחליט האם האתר אכן מספק לכם את הצורך ויוכל לאפשר לכם לחוות את ההנאה שבגלישה יחד עם בני המשפחה.

מה חשוב לברר על אתר הסקי?

  • כדאי לבחור באתר שבו יש אופציות בילוי נוספות מלבד גלישה בשלג. כיוון שבמידה ומי מבני המשפחה לא יסתדר עם הרעיון עדיין הוא יוכל ליהנות. ואכן, באתרי סקי רבים יש פעילויות במזחלות, בריכות מחוממות וכדומה. כך כל בני המשפחה יוכלו למצוא לעצמם פעילות מהנה כלבבם.
  • אם חשוב לכם שהילדים אכן ירכשו את היכולת ואת המיומנות וילמדו לגלוש במקצועיות מומלץ לבחור באתר בו יש בית ספר לגלישה. וודאו כי ההדרכה מתאימה לילדים וכי היא נערכת בשפה שהילד שלכם שולט בה.
  • היות והשלג תלוי במזג האוויר ובכמות המשקעים עלולים להיות שינויים במראה המקום. לפיכך יש לברר מראש. אם כי יש אתרים בהם השלג כמעט מובטח. וזאת באתרים מסוימים כמו עיירת הסקי טין שנמצאת בשוויץ ועוד.
  • יש אתרי סקי בהם תוכלו לקבל שירות של השגחה על הילדים. בזמן שהמבוגרים גולשים בהנאה הילדים נהנים משירותי שמרטפות ופעילות מהנה.

מקום ללון

כאשר יוצאים לטיול סקי חשוב לבחור מראש מקום מתאים ללינה. יש לשים כמובן שבמקום יש מענה למשפחות, ואפשרות לאכלס את המשפחה שלכם בצורה נוחה שמתאימה להרגלי החיים שלכם. בעניין זה יש להקפיד כי מקום הלינה יהיה בסמיכות מקום לאתר הסקי, כך שלא יהיה עליכם לצאת לנסיעה ממושכת בכל פעם מחדש.

ציוד מתאים לכל בני המשפחה

חשוב לברר היטב על מזג האוויר הקיים באזור אליו אתם שמים את פניכם בימי הטיול – הציוד שתיקחו אתכם יהיה בהתאם. פריטי לבוש, ציוד לגלישה, לבוש מחמם וכן הלאה. זכרו כי הציוד הוא חלק בלתי נפרד מהטיול, וחשוב כל כך שכל אחד מבני המשפחה יהיה מצויד בכל הפריטים הנחוצים שיאפשרו לו לחוות את חופשת הסקי בהנאה ובמלוא הנוחות.

אתרים לילדים

יש מספר אתרי סקי אשר מתאימים יותר מכולם למשפחות. בין היתר אבוריאז בצרפת, עמק שאמוני בצרפת, סאאס פה בשווייץ, סלבה גרדנה באיטליה, אלפבאך באוסטריה ועוד. באתרים אלו ניתן למצוא מקומות לינה מתאימים, מזון מוכן שיערב לחיכם של ילדים ופעילויות מותאמות לתחביבים של ילדים. אל מקומות מומלצים לחופשת סקי משפחתית.

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל התיירות של ישראל

פורטל התיירות של ישראל בא להביא לכם את כל החדשות , העידכונים והדברים הכי חשובים שיש לעולם התיירות להציע.
אצלנו באתר תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים על ידי צוות כותבים עשיר ובעלי ניסיון רב בתחום התיירות.

המטרה שלנו היא להקל עליכם את הבחירה ולהפוך את החופשה שלכם למשולמת ביותר שהיא יכלה להיות.